Caledon Village - Reisverslag uit Hampton, Verenigde Staten van Martin en Edith Westenberg - WaarBenJij.nu Caledon Village - Reisverslag uit Hampton, Verenigde Staten van Martin en Edith Westenberg - WaarBenJij.nu

Caledon Village

Door: Edith

Blijf op de hoogte en volg Martin en Edith

12 Juli 2019 | Verenigde Staten, Hampton

Donderdag zijn we vanaf de camping via de drugstore ( ik had in mijn vinger gesneden bij het aan stukjes maken van een verse ananas, om pleisters te kopen) en via Robert, om alle geleende spullen terug te brengen, naar Caledon, waar Joanne en Bob wonen.
We zijn hier erg gastvrij ontvangen.
Het was er heel gezellig, hebben er heerlijk gegeten en in huis geslapen.
De camper 's avonds schoongemaakt en bijtijds naar bed gegaan.

Vandaag is het vrijdag en zijn we na het ontbijt met de camper vertrokken naar het verhuurbedrijf om deze terug te brengen.
Van daaruit werden we door een taxi naar Toronto Airport gebracht.
We moeten nog een half uur wachten voor we de koffers kunnen inleveren en daarna nog even voor we door de douane kunnen.

We zitten nu in een wachtmodus.....