Aankomst in Toronto Canada - Reisverslag uit Toronto, Canada van Martin en Edith Westenberg - WaarBenJij.nu Aankomst in Toronto Canada - Reisverslag uit Toronto, Canada van Martin en Edith Westenberg - WaarBenJij.nu

Aankomst in Toronto Canada

Door: Edith

Blijf op de hoogte en volg Martin en Edith

22 Juni 2019 | Canada, Toronto

Rond 11.00 plaatselijke tijd zijn we geland:
Ma was maar eventjes later dan wij.
Samen zijn we naar Robert en Jacqueline gelopen en hebben samen een bakkie gedaan.

Met de UP zijn we naar Union station gegaan, waar we een kaartje kochten voor College Station, vlakbij ons hotel Holliday Inn.

Toen we in de straat kwamen lopen van het hotel, werd daar net de straat afgesloten door de politie voor de kleine optocht van de gayparade.
En morgen schijnt er een nog grotere optocht te volgen!

We gaan het zo zien!

We zitten in kamer 22 van de 22 ste verdieping. De parade was afgelopen toen we weer buiten kwamen.
We hebben een lekker flesje rode wijn gescoord bij de liquer store die we op de kamer hebben gedronken uit de plastic koffiebekers van het hotel.
s Avonds hebben we in de bar van het hotel een kleine maaltijd gegeten en lagen om 20.00 u locale tijd in bed.