Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Martin en Edith Westenberg - WaarBenJij.nu Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Martin en Edith Westenberg - WaarBenJij.nu

Toronto

Door: Edith

Blijf op de hoogte en volg Martin en Edith

23 Juni 2019 | Canada, Toronto

De eerste nacht gehad in The Holliday Inn, niet bijster goed geslapen..is trouwens wel een akelig groot bed!
Zojuist een heerlijk ontbijt van het buffet gegeten.

Voor Martin is het heel leuk dat er tv op de hotelkamer is; hij zit nu lekker relaxed de formule1 te volgen. Dat wordt nu gereden in Frankrijk.

Na de race zijn we met de Subway naar Union Station gegaan.
Van daaruit hebben we gelopen naar Downtown Toronto.
Daar hebben we het Toronto Ralway Museum bezocht. We waren bij het Rodgers Centre waar het Blue Jays Stadium zit.
Na een bezoek aan een Art Shop hebben we ff gerelaxed bij Steam Whistle. Hier hebben we een pilsje gedronken.

We hadden voor 16.30 u gereserveerd in de CN Tower voor een diner op 351 meter hoogte. Dit was heel bijzonder want deze ruimte draait langzaam rond terwijl je er eet met prachtig uitzicht!

Na het diner zijn we weer teruggegaan met de Subway naar het hotel en hebben we samen met Amerikanen Kathie en Bob een wijntje gedronken.
Zij komen uit Florida. Het was erg gezellig.

Niet heel laat lagen we in bed.
Morgen worden we opgehaald door vervoer van het camperbedrijf.