Charlotttetown dag 2 - Reisverslag uit Cornwall, Canada van Martin en Edith Westenberg - WaarBenJij.nu Charlotttetown dag 2 - Reisverslag uit Cornwall, Canada van Martin en Edith Westenberg - WaarBenJij.nu

Charlotttetown dag 2

Door: Edith

Blijf op de hoogte en volg Martin en Edith

29 Juni 2019 | Canada, Cornwall

Vandaag zijn we op het park van gisteren blijven staan. Het is eigenlijk niet zulk fijn weer: de hele dag heeft het gemiezerd, het is nu 20.00 u en het nog steeds niet droog.
We moesten vanmorgen van ons mooie plekje aan het water af want door Canadadday a.s. maandag heeft iedereen vakantie en het park was volgeboekt.
Nu staan we op de caravan- en tentenstuk van de camping want daar alleen waren nog vrije plaatsen.
Aan het einde van de ochtend hebben we inkopen gedaan en zijn naar onze nieuwe plek vertrokken.
Ook een best mooi stuk, en we staan nu dichterbij de douches en toiletten. Ook heel handig; vooral met regen.

Vanmiddag hebben we een hele poos in de laundryroom gebivakkeerd. We hebben onze was gewassen en gedroogd.
Het duurde even maar dan heb je ook wat.
Vanavond weer zelf heel lekker gekookt.
Nu lekker relaxed op de bank.
Morgen gaan we naar Salibury, naar Robert en Diana.