Ochtend op Canada-day - Reisverslag uit Cornwall, Canada van Martin en Edith Westenberg - WaarBenJij.nu Ochtend op Canada-day - Reisverslag uit Cornwall, Canada van Martin en Edith Westenberg - WaarBenJij.nu

Ochtend op Canada-day

Door: Edith

Blijf op de hoogte en volg Martin en Edith

01 Juli 2019 | Canada, Cornwall

Toen ik om 7.00 u wakker werd, dacht ik: nee....nog niet...
Om 9.40 u was ik nog eens wakker, en toen ben ik er maar uitgegaan..
We hebben een ontzettend lekker ontbijt gehad en heel veel koffie, en zijn we om ongeveer 13.00 u vertrokken uit Salisbury.
We kijken terug op een ontzettend leuk weerzien, met erg veel gezelligheid, met aanverwante artikelen.
We zijn erg dankbaar voor de hartelijke gastvrijheid!

We zijn richting Nova Scotia gereden over HW 2, en volgden daarna de 104.
We reden over een stuk tolweg, tussen Amhurst en Truro, via een brug bij Port Hastings zijn we het eiland opgereden, die brug was draaibaar, voor een jacht dat er langs voer, draaide de brug om zijn as, heel bijzonder.

Na alweer tanken, zijn we op zoek gegaan naar de KOA campground, waar we nu dus staan. Robert had voor ons gebeld om te reserveren hier.
We zijn nu een wijntje aan het doen, om het af te leren na gisteravond.