Cabot Trail - Reisverslag uit Port Hood, Canada van Martin en Edith Westenberg - WaarBenJij.nu Cabot Trail - Reisverslag uit Port Hood, Canada van Martin en Edith Westenberg - WaarBenJij.nu

Cabot Trail

Door: Edith

Blijf op de hoogte en volg Martin en Edith

02 Juli 2019 | Canada, Port Hood

Tegen 10 u zijn we vanmorgen vertrokken richting Exit 12, waar we de Trail zijn gestart bij St. Ann's. Van daaruit zijn we naar noorden gereden. In de wegen zaten ontzettend grote bulten, met enorme vergezichten, die bij helder weer zeker beter geweest waren dan die wij vandaag hadden.
Maar goed: We hebben er enorm van genoten,.
In IndianBrook ook zijn we bij Indian Piper aangegaan, een klein zaakje waar men handgemaakte tinnen sieraden en voorwerpen verkocht, echt heel ontzettend mooi!
We hebben een leuk aandenken voor thuis gekocht hier.

Bijna aan de noordkant van de Trail, bij Cape North, zijn we zuidwaarts gegaan. Net onder Margaree hebben we de Cabot Trail verlaten, en hebben de Geilidh Trail vervolgd, langs de kust.

Onze stop is in Port Hood, op een RV park direct aan de zee.
Het is miezerig en koud met 12 gr, dus we zitten lekker binnen met een bakkie koffie, koekkie en de kachel aan!