New Brunswick, New rivier beach - Reisverslag uit New Brunswick, Verenigde Staten van Martin en Edith Westenberg - WaarBenJij.nu New Brunswick, New rivier beach - Reisverslag uit New Brunswick, Verenigde Staten van Martin en Edith Westenberg - WaarBenJij.nu

New Brunswick, New rivier beach

Door: Edith

Blijf op de hoogte en volg Martin en Edith

03 Juli 2019 | Verenigde Staten, New Brunswick

Vanmorgen om 9.15 u vertrokken uit Port Hood.
In New Glasgow getankt en een bak koffie gehaald.
Via tolweg 104 naar Amherst, grens met New Brunswick, de provincie.
Eindelijk de zon!
Onderweg willen we een camping opzoeken waar we een nacht willen staan: wij zoeken naar het campingboek, nergens te vinden!
Waarschijnlijk hebben we het boek bij het overige oud papier weggegooid op de laatste camping......

Onderweg bij een afslag is Martin bij een UHaul gaan vragen naar de dichtstbijzijnde camping, we zouden dan weer terug moeten: dat gaan we dus niet doen. Wij de snelweg weer op en zoeken bij de bordjes naar camping.
Uiteindelijk vonden we de camping aan de rivier met ernaast een bos.
Daar vond en we een mooi plekje, maar wel met heel veel muggen en black files..